15 Mayıs 2012 Salı

Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri

Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu 
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu 
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu
Mint Yeşili Ev Dekorasyon Fikirleri
Mint Yeşili Ev Dekorasyonu 
Mint yeşili trendi kıyafetlerden elbette ki ev dekorasyonuna da sıçradı! Algıda seçicilikten midir bilmem ne zaman ev dekorasyon ürünleri satan bir dükkana girsem mint yeşili ürünlere rastlıyorum:) Acaba daha önce de bu kadar fazlalar mıydı yoksa moda olduğu için mi arttı bilemiyorum ama ben bu duruma pek bir sevindim:) Benim zaten en sevdiğim renkler su yeşili, mint yeşili gibi uçuk renkler olduğu için ev dekorasyonunda da bu renklere yer vermeyi çok seviyorum. Banyo dekorasyonu olsun, yatak odası dekorasyonu olsun, oturma odası dekorasyonu olsun evin her köşesinde duvar kağıdından, koltuğa, vazo gibi aksesuarlardan minik detaylara mint yeşiline yer vermek ev dekorasyonuna çok tatlı bir sıcaklık katıyor..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...