1 Ağustos 2012 Çarşamba

Benim Dolabımdan: Mavi Pileli Maxi Etek

pileli etek mavi maxi pileli etek ve bileklikler

pileli etek mavi maxi pileli etek ve bileklikler

pileli etek mavi maxi pileli etek ve bileklikler

pileli etek mavi maxi pileli etek ve bileklikler

pileli etek mavi maxi pileli etek ve bileklikler


Bu sefer bir farklılık yapmak istedim ve Designroom tasarımcılarından sevgili arkadaşım Burcu'nun beni çektiği fotoğrafları sizle paylaşıyorum:) Normalde gerek utangaç bir insan olduğumdan:) gerekse mankenlik becerilerime çok güvenmediğimden (haklıyım ama di mi:)) kendi dolabımdan sevdiğim parçaları üzerimde paylaşmıyorum ama bu seferlik bir istisna oldu umarım güzel olmuştur:)

Dantel Bluz: H&M
Mavi Pileli Etek: Trendyol
Kolye: Pelin Giydiren
Bileklikler: Forever New


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...