25 Kasım 2010 Perşembe

Chanel'in yeni ojesi Chanel Riva

Önceleri oje sürerken fazla bir seçenek yoktu, ya pembe tonları, ya kırmızı tonları ya da french sürmeyi tercih ederdi bayanlar. Ama artık modaya uygun oje sürmek de yeni trendlere uygun ve stil sahibi giyinmek kadar önemli oldu hayatımızda.

Chanel çıkardığı yeni koleksiyonlarla oje trendlerini belirleyici olmaya devam ediyor. Bundan önceki Chanel Particuliere koleksiyonuyla ve özellikle bu koleksiyonun gözdesi olan Chanel 505'le gönüllere taht kurdu ve bu akım bayanlar arasında yayılmaya devam etmekte. 

Chanel 505 - Ünlülerin tercihi

Chanel 505

Chanel Particuliere

Ancak benim size bahsetmek istediğim Chanel'in yeni koleksiyonu cote d'azur.

Chanel Cote D'Azur

Chanel 475 Dragon

Chanel Riva

Chanel 430 Black Velvet

Bu koleksiyon içinden ise en gözde renk Chanel Riva. 


Chanel Riva

Chanel Riva

Gelelim Chanel değil de başka markaların benzer ojelerine...
Chanel 505 için Pastel 43 veya 75'i öneriyorum.
Pastel Oje No:43

Chanel Riva içinse Avon Vintage Blue ya da Sephora by OPI Havana Dreams'i öneriyorum.

Sephora by OPI
Chanel Riva


2 yorum:

  1. pastelleri kesinlikle ben de öneriyorum, 505'e yakın birkaç markanın rengi var yakında onları karşılaştıracağım =) bir de blogun hayırlı olsun cnm =)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim! ben de senin blogunu hemen izlemeye aldım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...