2 Ocak 2013 Çarşamba

Designroom New Year Party

designroom_new_year_party

designroom_new_year_party

orgu_yakalar

designroom_ayakkabilar

designroom_new_year_party


designroom_new_year_party

designroom_new_year_party

designroom_new_year_party

29 Aralık'ta arkadaşım Burcu ve İpek'in tasarım odaları Designroom'un New Year partisine davetliydim üzerinden biraz geçti ama ancak fotoğrafları koyabiliyorum:) Renkli kazaklar, etekler, bluzlar, takılar, ayakkabılar derken vaktin nasıl geçtiğini anlamadık.. Bugüne özel yüzde 15 indirimden tabi ki ben de yararlandım ve en son fotoda gördüğünüz küpeleri kaptım! Designroom'a nasıl ulaşabilirim diyorsanız öğrenmek için tıklayın.

2 yorum:

  1. Ben gidemedim maalesef, bu post sayesinde bir kez daha orda olabilseydim keşke dedim. Burcu'ya ve İpek'e başarılar..

    www.fashionality.co 'dan sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni de bekliyoruz odamıza sevgili fashionality...:)
      http://www.girlielittlethings.blogspot.com/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...