9 Ocak 2013 Çarşamba

Kahküllü Düz Saçlar

kahkullu_duz_sac_modelleri_unlulerin_sac_stili
Taylor Swift, Jessica Biel, Bella Thorne, Kim Kardashian
kahkullu_duz_sac_modelleri_unlulerin_sac_stili
Leighton Meester, Lindsay Lohan, Olivia Wilde, Rachel Zoe
Kahkülü oldum olası sevmişimdir.. En son olarak gene dayanamayıp saçlarıma aynen yukardaki gibi kahkül kestirdim! Bu saç modelinde ama saç ne kadar uzun oluyorsa kahkül o kadar güzel duruyor bence.. O yüzden ben de büyük bir azimle saçlarımı şu an uzatıyorum..:) Bu arada sizce bu saç modeli en çok hangi ünlüye yakışmış? Benim favorilerim Taylor Swift ve Jessica Biel.. Siz ne dersiniz?

1 yorum:

  1. bela thorne'u beğendim ben de en çok. taylor swift de çok güzel. jessica biel'i sevemiyorum, justin'imi kapmış olmasından mıdır bilmiyorum ama... :P
    ben kahkül kestirmeye korkuyorum hep. bir kaç yıl önce kahkül çıtçıtı yaptırdım (baya baya tarlabaşında bir binanın üst katına çıktım, garip bir yerlerde peruk diktiler..), ama içime fenalık geliyor, o kadar nadir kullanabiliyorum ki!


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...