24 Ocak 2013 Perşembe

Kelly Osbourne Nişanlandı

kelly_osbourne_engaged

Allah aşkına biri bana bu çiftin abukluğunu açıklasın lütfen.. Bu nedir ya!?! Kelly Osbourne'u önce Ozzy Osbourne'un grunge, sıradışı, punk tarzı benimsemiş, modadan trendlerden okyanuslar, dağlar, tepeler kadar uzak kızı olarak tanıdık, sonra aynı kız zayıfladı, birdenbire modaya uygun giyinmeye başladı, bununla da kalmayıp E channel'da yayınlanan Moda Polisi tarzında bir programda milletin ne giydiğini eleştiren moda uzmanlarından biri oldu çıktı başımıza.. Modaya uygun ve düzgün giyinmeye başladığı zamanlarda önce saçları sarıydı ama sonra herhalde eski tarzıyla yeni tarzının arasında uçurumlar olduğunu farketti ve aslında ben o kadar da köklü bir değişim yaşamadım, bu halim sahte değil, eski tarzımdan hala bir parça taşıyorum imajı vermek istemiş olacak ki saçlarını mora boyattı. Yani modaya uygun giyiniyorum, moda polisiyim ama bir yandan da hala sıradışıyım heee ona göre imajını taşımaya başladı. Tamam hadi onu anladık da koluna taktığı bu adam da neyin nesidir?!? Birbirlerini tamamlamışlar diycem olmayacak, birbirlerinin zıttılar diycem yok o da değil.. valla ben kendimce açıklama bulamadım bu çifte bir de gitmiş nişanlanmışlar evliliğe ilk adımı atmışlar..:) Ne diyelim mutlu olsunlar umuyoruz ki.:)

2 yorum:

  1. Bence nişanlısı Kelly Osbourne'e saçlarını versin.. Belki biraz daha normale yaklaşırlar.:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...